ادله چوبی بودن درب ادکلن لالیک مشکی
نوشته شده توسط : علیپور

 

دارای ربط بخوانید : بو های متفاوت در اشکال رایحه

 ‌‌‌عطر زنانه خوشبو

 

بعد از معرفی اجمالی ادکلن لالیک مشکی، در پی این مقاله قصد داریم به روستا نکته جذاب پیرامون آن بپردازیم. نکاتی که احتمالا تا کنون از بخش اعظمی از آن‌ها اطلاع نداشته اید، پس با یار و همدم ما باشید تا با این نکات جالب آشنا گردید :

 

1. ورژن های دیگر نیز مو جود میباشند

بعد از استقبال فراوان از ادکلن لالیک مشکی، منزل رایحه سازی لالیک یک ورژن ورزشی به اسم لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همینطور نسخه زنانه ای به اسم (Lalique Encre Noir Pour Elle) از این رایحه را به بازار عرضه نموده که هر دوی آن ها با استقبال بسیار نیکی مواجه شدند.

 

2. چرا انکر نویر؟

Encre Noire کلمه ای با ریشه ای فرانسوی میباشد که در لغت به معنای جوهر سیاه است. منزل بو سازی لالیک برای نشان دادن آن گاه بدون نور و رمزآلود این رایحه اسم انکرنویر را برای آن برگزیده میباشد.

 

3. ادله چوبی بودن درب ادکلن لالیک مشکی

باکس ادکلن لالیک مشکی طوری پباده سازی گردیده که شیار های چوبی روی آن به طور کامل نمایان میباشد و همینطور درب شیشه دربردارنده رایحه لالیک نیز چوبی میباشد، به کارگیری از المان های چوبی در پباده سازی باکس و درب بطری ادکلن لالیک بدین استدلال میباشد که لالیک انکر نویر از خانواده عطرهایی با ساختار و شالوده عطر ی چوبی هست.

 

4. پباده سازی در مهد عطرسازی عالم

ناتالی لورسن طراح رایحه لالیک مشکی متولد مهد رایحه سازی عالم شهر گراسه بنا شده در مرزوبوم فرانسه میباشد. این طراح دارای شهرت تا کنون در پباده سازی و تولید بیش تر از 100 بو پر اسم و رسم از گزاره اروس، بلک اپیوم، لالیک آمیتیس، کول واتر و ... شرکت کردن داشته و با مارک های بسیار معتبری همچون لالیک، دیویدوف، جیونچی، ورساچه و .... همیاری کرده است.

 

5. پباده سازی شیشه و تکریم حافظه بنیان گذار

پباده سازی شیشه لالیک مشکی از جوهردان دارای شهرت کمپانی لالیک الهام گرفته گردیده، این جوهردان را آقای رنه لالیک بنیانگذار و موسس مارک لالیک در سال 1913 پباده سازی و به بازار عرضه کرده بود.

 

 





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: